کیانوش دیلمی روز دوشنبه در گفت ,گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اردو از 26 دی تا 28 این ماه در آکادمی تنیس روی میز در تهران برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: مریم و مهشید صامت، دو خواهر پینگ پنگ باز گلستانی در این اردو حضور دارند و با توجه به آمادگی و تجربه بالا ، امیدواریم برنده مسابقات انتخابی درون اردویی باشند.
نایب رییس هیات پینگ پنگ گلستان افزود: مریم صامت دارای رنکینگ 3 و مهشید صامت دارای رتبه دهم بانوان پینگ پنگ باز کشور است.
ندا شهسواری ، پریناز حاجیلو ، صبا صفری ، غزاله مولاطلب ، فاطمه جمالی فر، شیما صفایی ، شقایق حسین زاده ، سارا شهسواری ، فاطمه مختار رضایی و هلیا اصغری دیگر نفرات حاضر در اردوی انتخابی تیم ملی هستند .
دیلمی در ادامه بر توسعه و ترویج ورزش پینگ پنگ میان خانواده ها تاکید کرد و گفت: استعدادیابی، یکی از اهداف هیات در مسیر ترتیب نسل جدید قهرمانان این رشته در استان است که بر اجرای آن با کمک خانواده ها، مسئولان و علاقه مندان به ورزش اصرار داریم .
وی افزود: یکی از طرح های اجرا شده برای رسیدن به این هدف، امضای تفاهمنامه با آموزش و پرورش به منظور شناسایی استعدادهای جدید بوده که نتایج کسب شده در مدت زمان اندک اجرای این طرح، امیدوار کننده است.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.