به گزارش خبرنگار ایرنا ، سیدعباس حسینی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری گرگان اظهار کرد: متاسفانه در اینگونه جلسات که معضلات شهری مطرح و باید برای حل آن چاره اندیشی شود ، اعضای شورای شهر غیبت می کنند که نتیجه آن تداوم مشکلات شهری و نارضایتی شهروندان است .
وی بیان کرد: در سال های اخیر برخی سازه ها مانند پل های روگذر در گرگان با هدف رفع معضل ترافیک ساخته شد اما به جای کاهش این مشکل ، شاهد افزایش سوانح رانندگی در آن مناطق هستیم.
فرماندار گرگان ادامه داد: این سازه ها به جای روان سازی ترافیک، به افزایش سرعت خودروها منجر شده و نتیجه آن در شرایط کنونی بیشتر شدن تعداد تصادفات و وارد شدن هزینه های فراوان به مردم و دولت در بخش های درمانی و جبران خسارت است.
حسینی گفت: شرکت اعضای شورای شهر و شهردار در جلسات شورای اداری باعث می شود که با نظرات کارشناسان آشنا شده و برای حل این گونه آسیب های مهم شهری اقدام کنند.
وی گفت: 50 درصد تصادفات گرگان در کمربندی رقم می خورد که نشان می دهد سازه های ساخته شده شهرداری به جای کاهش حوادث جاده ای و روان سازی ترافیک، بر شدت آسیب های ناشی از تصادف جاده ای به دلیل افزایش سرعت خودروها افزوده است.
فرماندار گرگان به وقوع بیش از یکهزارو 300 تصادف درون شهری امسال گرگان اشاره کرد و گفت: علاوه بر تقویت بخش های نظارت بر نحوه رانندگی، باید با اجرای برنامه های فرهنگ سازی، از بروز این تصادفات و نزاع های احتمالی ناشی از آن جلوگیری کرد.
3091/1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.