فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تاکید کرد: درخشش آذربایجان‌شرقی در کاهش تلفات جاده‌ای مدیون تلاش و کوشش جمعی است و این استان جزو سه استان برتر در طول سه سال گذشته در این زمینه شناسایی شده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سردار محسن حسن خانی در جلسه ی شورای ترافیک استان اظهار کرد : کاهش معقول و منطقی در تصادفات دیده می شود که حاصل کار جمعی است و دستگاه‌های مختلف در این میان نقش داشته‌اند.
وی عنوان کرد: در طول سه سال گذشته کاهش چشمگیری در تلفات تصادفات به چشم می خورد و حتی یک نفر هم آمار بالایی در تلفات سوانح رانندگی است و این موضوع اهمیت جان انسان را می‌رساند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه تبریز به شهر بدون متکدی معروف است، گفت: این شهر همچنین به شهر بدون معتاد تکدی‌گر نیز شهرت دارد که با تمرکز و مدیریت درست و ورود جدی و حساسیت می‌توان تبریز را به شهر بدون تصادف و تلفات تصادفات نیز تبدیل کرد.
وی تاکید کرد: می توان از سهم صداوسیما و رسانه ها در بخش فرهنگ سازی بهتر استفاده کرد و آموزش و پرورش نیز در این میان نقش پررنگی را ایفا می‌کند.
سردار حسن خانی تاکید کرد: اولویت بندی اجرای اقدامات باید در راس امور قرار گیرد و به عنوان مثال بالای 60 درصد فوتی‌های تصادفات در داخل تبریز است و همچنین آمار تلفات نیز در شهریور ماه بیشتر از سایر ماه‌ها است؛ بنابراین باید در این مواقع بیشتر دقت کرد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.