به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی روز شنبه در تجمع بصیرت و میثاق امت با ولایت اقشار مختلف مردم و مسئولان گنبدکاووس به مناسبت حماسه 9 دی 88، گفت: دشمنان اسلام و در راس آن آمریکا از زمان پیروزی انقلاب تاکنون توطئه های زیادی علیه انقلاب و ملت ایران انجام داده است.
وی، فتنه بنی صدر و بازرگان، جنگ های داخلی و جنگ تحمیلی، تحریم ها، تهاجم فرهنگی و فتنه 88 را از جمله فتنه های دشمنان انقلاب علیه انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته ذکر کرد و افزود: تمامی این فتنه ها درسایه هدایت های امام راحل و رهبری انقلاب و مهمتر از آن حضور پرشور و با بصیرت مردم در صحنه در نطفه خفه شده است.
سردار ملک با بیان اینکه دشمنان همواره علیه انقلاب توطئه و فتنه انگیزی می کنند، اضافه کرد: تنها راه خنثی سازی این توطئه ها حضور پرشور مردم درصحنه و پیروی از منویات رهبری انقلاب است.
وی با گرامیداشت حماسه 9 دی و یادآوری فتنه 88، تصریح کرد: این فتنه بسیار بزرگ که از بیرون مرزها توسط دشمنان با هدف بر اندازی جمهوری اسلامی طراحی شده بود، با خروش اقشار مختلف مردم و نیز گروه های سیاسی در نطفه خفه شد.
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان باتاکید برضرورت بازخوانی فتنه 88 برای اقشار مختلف مردم بویژه نسل جوان، خاطرنشان کرد: این فتنه بزرگ و نیز حماسه ماندگار 9 دی همواره باید برای مردم و نسل جوان بازخوانی و نباید به فراموشی سپرده شود.
سردار ملک گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران نشات گرفته از فرهنگ عاشورایی امام حسین (ع) است و چون مردم ولایتمدار ما دین خدا را یاری می کنند، خداوند نیز از ملت در برابر فتنه و توطئه های دشمنان حمایت می کند که در عصر حاضر نمونه های عینی این الطاف الهی را در پیروزی های جبهه مقاومت و شکست گروهک های داعش شاهد بودیم.
وی با قدردانی از حضور پرشور مردم در سالروز حماسه 9 دی، به تجمعات مردمی در روزهای اخیر در برخی شهرها که به اسم گرانی برگزار می شود اشاره کرد، افزود: این تجمعات توسط دشمن و از طریق فضای مجازی طراحی می شود و مردم باید مراقب باشند.
به گزارش ایرنا، دراین مراسم که در مسجد قائمیه گنبدکاووس برگزار شد، جمع زیادی اقشار مختلف مردم، علما و روحانیون شیعه و اهل سنت، امام جمعه، فرماندار ویژه، مسئولان و نیز نماینده مردم این شهرستان درمجلس شورای اسلامی حضور داشتند، با سردادن شعارهایی علیه آمریکا و اسرائیل، بار دیگر با آرمان های امام و رهبری تجدید بیعت کردند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.