به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز دوشنبه درجلسه هماهنگی احداث کشتارگاه دام صنعتی در این شهرستان گفت: کارگاه عملیات اجرایی این طرح تجهیز شده ولی آغاز عملیات اجرایی آن به دلیل برخی مشکلات ازجمله مزاحمت کشتارگاه فعلی، به تعویق افتاده است.
وی افزود: براساس تصمیم اتخاذ شده، قرار است در مدت اجرای کشتارگاه صنعتی، کشتار دام مورد نیاز مردم گنبدکاووس درمحل کشتارگاه شهرستان آزادشهر انجام شود.
کریمی اضافه کرد: کشتارگاه دام شهرداری آزادشهر برخی اشکالات و کمبود امکانات دارد که با تلاش شهرداری آزادشهر و ارسال برخی امکانات کشتارگاه فعلی شهرداری گنبدکاووس به آنجا، این اشکالات و کمبودها رفع می شود.
وی، حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح های توسعه ای و مورد نیاز منطقه را از رویکردهای دولت و نیز مدیران گلستان و گنبدکاووس دانست و گفت: کشتارگاه صنعتی دام از نیازهای شهرستان های شرق استان است و در مدت 15 ماه آینده احداث و به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا، در این جلسه که معاونین فرماندار، شهردار، رئیس شورای شهر و برخی از روسای ادارات ذیربط از جمله دامپزشکی، مرکز بهداشت، محیط زیست، جهادکشاورزی، اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه قصابان گنبدکاووس و سرمایه گذاران احداث کشتارگاه صنعتی دام حضور داشتند، احداث این کشتارگاه را برای منطقه ضروری و آمادگی خود را برای تسریع در اجرای طرح اعلام کردند.
به گفته سرمایه گذار احداث کشتارگاه صنعتی دام، این کشتارگاه ظرفیت کشتار روزانه هزار راس دام سبک و 100 راس دام سنگین را خواهد داشت و هزینه پیش بینی شده برای احداث آن 200 میلیارد ریال است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.