علی نظری شیخ احمد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی ادعاها مبنی بر نبود زیرساخت های اولیه ناشی از نبود آگاهی از اقدامات انجام شده در شهرک های صنعتی است و برای اثبات مهیا بودن زیر ساخت ها در شهرک های صنعتی از اصحاب رسانه ، فرهیختگان و صاحبان فکر و سرمایه تقاضا داریم به دور از سیاه نمایی از ارائه اطلاعات غلط پرهیز کرده تا با همدلی و هم افزایی همه در راستای توسعه تولید و افزایش اشتغال همت کنیم.
وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید سرمایه گذاری بخش خصوصی را در شهرک های صنعتی مورد توجه قرار داده و از زمان روی کار آمدن این دولت هم اقدام مهمی در شهرک های صنعتی برای تامین زیرساخت ها انجام شده است.
نظری با بیان اینکه آماده همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرک های صنعتی هستیم افزود: در حال حاضر 91درصد از واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی به شبکه تصفیه خانه فاضلاب متصل هستند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از طراحی ، اجرا و تجهیز چهار تصفیه خانه فاضلاب در شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت: این اقدامات نشان از توجه ویژه دولت به تامین زیر ساخت ها دارد.
نظری با اشاره به طراحی و اجرای چهار پارک صنعت در شهرک ها و نواحی صنعتی استان افزود: این طرح ها با هدف ایجاد فضای سبز در شهرک های صنعتی صورت می گیرد.
در استان اردبیل 18 شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد که هشت مورد آن به بخش خصوصی واگذار شده است.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7110/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.