به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مصطفی رضاحسینی در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی این مطلب را اعلام کرد و گفت: بهره گیری از مدیران جوان در حوزه سرمایه گذاری می تواند نقش بسزایی در خارج شدن از بن بستی که شهرداری در سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد، داشته باشد.
این مسئول با اشاره به اینکه ارتقاء جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی موجب پیشرفت در امر خدمت رسانی شود، عنوان کرد: ایجاد سازمان مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی در شهرداری، تحولی شگرف در ارائه خدمات مجموعه مدیریت شهری کرج ایجاد خواهد کرد.
وی اضافه کرد: با توجه به تشکیل سازمان مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت مردمی در شهرداری کرج و اهمیت این سازمان در جذب سرمایه گذار بخش خصوصی، پذیرش و عقد قرارداد با سرمایه گذاران داخلی و خارجی بدون حضور این سازمان انجام نخواهد شد.
قائم مقام شهردار کرج همچنین به پیش بینی ساختمانی مجزا برای سازمان مذکور اشاره و بیان کرد: نمای این ساختمان باید به گونه ای باشد که اعتماد سرمایه گذاران را جذب کند.
در ادامه این مراسم رضاحسینی، از زحمات عباس سعیدی کیا رئیس سابق سازمان مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی تقدیر و برای اسکندری به عنوان ریاست جدید آرزوی موفقیت کرد.
شایان ذکر است حکم مجتبی اسکندری نیز در پایان مراسم توسط قائم مقام شهردار کرج به وی اهدا شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 656404
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.