به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین مراسم که روز سه شنبه درمحل کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی گنبدکاووس برگزار شد، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان، گفت: مسابقات فرهنگی - هنری دانش آموزی در سال تحصیلیی 95 - 96 با شرکت افزون بر 20 هزار نفر در سه مقطع تحصیلی برگزار شد.
ابوالفضل قوچانی افزود: این مسابقات در رشته های مختلف از جمله شعر و داستان، مقاله نویسی، وبلاگ نویسی، نشریه الکترونیکی، کتابخوانی، هنرهای دستی و تجسمی، سرود، نقاشی، خوشنویسی، تئاتر، لالایی خوانی و نقالی در مدارس مناطق شهری و روستایی گنبدکاووس برگزار شد.
وی اضافه کرد: در مرحله آموزشگاهی و شهرستانی مجموعا 1200 نفر به عنوان نفرات برتر توسط هیات داوران برگزیده شدند که 250 اثر به مرحله استانی راه یافتند که 196 اثر موفق به کسب رتبه و راهیابی به مرجله کشوری شدند.
قوچانی ادامه داد: از مجموع آثار راه یافته به مرحله کشوری، 32 اثر دانش آموزان گنبدکاووس موفق به کسب رتبه اول تا سوم شد که قرار است مراسم تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی و کشوری در آینده ای نزدیک برگزار شود.
وی تصریح کرد: مراسم تجلیل از 1200 برگزیده مرحله آموزشگاهی و شهرستانی مسابقات فرهنگی - هنری گنبدکاووس که دیروز با تجلیل از دانش آموزان پسر آغاز شد، امروز با تجلیل از دانش اموزان دختر به پایان رسید.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و آموزش و پرورش آن حدود 70 هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی دارد.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.