به گزارش ایرنا سید مناف هاشمی روز یکشنبه در مراسم آغاز بکار نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان در سالن خلیج فارس دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی گرگان ، اظهار کرد: طرح های پژوهشی باید به گونه ای باشد که همه به ویژه بخش خصوصی، سرمایه گذاران، تولید کنندگان بتوانند از آن به خوبی استفاده کنند.
وی گفت: محصول های تولیدی باید براساس تحقیق پژوهشگران تولید شود تا نیازهای اقتصادی کشور را تامین کند.
استاندار گلستان افزود: دانشگاه های استان هم رابطه تنگاتنگی با سازمان ها و نهاد های اجرایی و صنعتی برقرار کنند تا از این طریق دانش و علم، وارد تولیدات استان شود.
وی افزود: موضوع علم و دانش، امروز در دنیا به عنوان یکی از مقوله های سرمایه گذاری مطرح است، بنابراین می طلبد که از کارهای تحقیقاتی بیهوده و بدون خروجی ممانعت شود.
به گزارش ایرنا نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گلستان از امروز (5آذر) تا 10 آذرماه در محل سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان آماده بازدید محققان، پژوهشگران، دانشجویان و اساتید است.
دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش ،فناوری و فن بازار استان گلستان نیز گفت که این نمایشگاه درایام برگزاری از ساعت 9 صبح لغایت 17 عصر آماده بازدید علاقمندان است.
دکتر ایمانپور بیان کرد: دانشگاه ها، دستگاه های اجرایی، پارکهای علم و فناوری، بنیاد نخبگان و مراکز رشد استان، فعالیت ها و دستاوردهای پژوهشی خود را در 72 غرفه در سالن نمایشگاه و 15 غرفه در بیرون نمایشگاه در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده اند.
همچنین در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در مراسمی با حضور استاندار گلستان از فعالان عرصه پژوهش در استان قدر دانی شد.
6204/1648
تنظیم: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.