به گزارش خبرنگار ایرنا، در مسابقات بین المللی کاراته کشور بلژیک محمد فارسیانی و ارمیا عباسی از شهرستان گنبدکاووس به ترتیب موفق به کسب مدال نقره و برنز شدند و احمد صفرخانی نیز به عنوان داور بین المللی در این مسابقات حضور داشت.
احمد صفرخانی داور بین المللی کاراته روز پنجشنبه در بدو ورود به گنبدکاووس از مسابقات کاراته کشور بلژیک در خصوص سطح و کیفیت این تورنمنت اظهارداشت: مسابقات بین المللی کاپ آزاد جوانان در شهر استال بلژیک برگزار شد و ورزشکارانی از 20 کشور از قاره های آسیا، اروپا و آفریقا در آن حضور داشتند.
وی افزود: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و بیش از 900 ورزشکار در این دوره حاضر بودند و ورزشکاران ما نیز در این مسابقات خوب درخشیدند.
وی افزود: در بحث داوری، بنده نماینده فدراسیون کاراته بودم و کیفیت بالای مسابقات نیز باعث شد به تجربیاتم افزوده شود و همه تلاشم را خواهم کرد با انتقال این تجربه در خدمت جامعه کاراته استان و کشور باشم.
صفرخانی افزود: با تیم کاملی در مسابقات نبودیم و تنها در رده نوجوانان و دو پیشکسوت به این تورنمنت رفتیم که تیم بلژیک رتبه اول فرانسه و آلمان بترتیب دوم و سوم شدند و ما نیز با سه مدال طلا 2 نقره و برنز به رده پنجم تیمی رسیدیم.
9433/1860
خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.