نشریه گلشن مهر به قلم اصغر محمودی نوشت: برای گلستانی ها که از موهبت صنایع سنگین و زیرساخت های صنعتی قابل اعتنا محرومند تکیه به حمایت های اساسی مدیران ارشد استانی یکی از بنیانی ترین شیوه هاست که می تواند در پیشبرد ورزش گلستان نقشی اساسی ایفا نماید و به همین خاطر است که هیچ دستگاهی از حضور «مناف» در گلستان به اندازه جامعه ورزش خوشحال نشد! و به همین خاطر است که ورزش گلستان از استاندار ورزشی اش انتظاراتی فراتر از زمان صدارت وی در دستگاه ورزش دارد.
استاندار در جایگاه جدیدش باید موجب تحولاتی شود که خود در زمان صدارتش در وزارت ورزش از یک استاندار ورزشی، متوقع بود.
جامعه ورزش گلستان کوچکترین انتظاراتش از مناف هاشمی حمایت اساسی وی و مدیران زیردستش از ورزش استان در میادین حرفه ای، بین المللی و جهانی است. واقعیت این است که مدیران ورزش گلستان علی رغم تلاش های شبانه روزی شان، به خاطر عدم حمایت های اصولی و منطقی مدیران سایر دستگاه ها، خصوصاً استانداری، نتوانسته اند آنگونه که باید و شاید، قدرت و پتانسیل ورزش استان را در رویدادهای مختلف داخلی و خارجی به منصه ظهور برسانند.
بدیهی است بهترین درخواست گلستانی ها از استاندار ورزشی شان این باشد که با تشکیل یک مجمع فکری جامع شرایط ورزشی یا شورای راهبردی ورزش استان ابتدا به دلایل عدم پیشرفت منطقی ورزش استان پرداخته و سپس با تصویب راهکارهای مناسب و اجرایی کردن آن گام های سریع تری را برای پیشرفت این حوزه بردارند.
با حضور «مناف هاشمی» در گلستان، ورزش استان حتماً باید شاهد؛
الف ـ جذب اسپانسرهای قوی برای حمایت از کلیه تیم های گلستانی در لیگ های معتبر کشور باشد
ب ـ از همه تیم های لیگ های معتبر کشوری در گلستان حمایت مالی منطقی انجام شود
پ ـ از ظرفیت های گردشگری ورزشی گلستان که به خاطر موهبت های خدادادی دارای دریا، کوه، جنگل، تپه های ماهور، تالاب، دشت، سدّ، مجموعه های باستانی و تاریخی می باشد، حمایت های اساسی صورت پذیرد.

* نویسنده: اصغر محمودی مربی فوتبال و کارشناس ورزش گلستان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.