به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی روز جمعه درخطبه های این هفته نماز گنبدکاووس، گفت: راهپیمایی 13 آبان را نباید تنها به قشر دانش آموز محدود کرد بلکه این مناسب ملی متعلق به همه مردم ایران است و می بایست تمامی آحاد جامعه در این راهپیمایی ضد استکباری شرکت نمایند.
وی همچنین بااشاره به سفر روسای جمهور روسیه و آذربایجان به ایران و دیدار پوتین رییس جمهور روسیه با مقام معظم رهبری، افزود: این سفرها نظم منطقه و سیاست هایی که آمریکا به دنبال آن بود را به هم زد.
حجت الاسلام ترابی در ادامه به دیدار جوانان و دانشجویان با رهبر انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: سخنان مقام معظم رهبری در این دیدار بویژه بحث مقاومت دربرابر دشمنان و دست بسته نبودن در مقابل آنان بسیار مهم بود که باید مورد توجه مسئولان و جریان های سیاسی قرار گیرد.
وی تصریح کرد: دانش آموزان و دانشجویان و درکل همه جوانان ایران اسلامی آنگونه که مقام معظم رهبری انقلاب فرمودند باید در درس خواندن، ارتباط با خدا و دشمن شناسی تلاش و مجاهدت داشته باشند.
امام جمعه گنبدکاووس همچنین بااشاره به رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به دو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نیرو، گفت: با این اقدام مجلس، کابینه دولت دکتر روجانی تکمیل شد و باید همه تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم بکار گیرند.
حجت الاسلام ترابی با تجلیل از سخنان ریاست جمهوری درجلسه رای اعتماد مجلس به دو وزیر پیشنهادی، افزود: اصولا جنگیدن با کفر و سران آن که عهد شکن هستند، یک توصیه قرآنی است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1648
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.