به گزارش خبرنگار ایرنا، پیمان اکبری شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی سه بر صفر برابر هاوش گنبدکاووس در این شهرستان به خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و خوشحالم که تیم پیکان موفق شد در خانه تیم گنبدکاووس که بازی در این شهر و تماشاگران خونگرم و پرشور آن بسیار سخت است، سه امتیاز به دست آورد.
وی افزود: تیم هاوش گنبدکاووس نیز تلاش خود را کرد اما بازیکنان پیکان هوشمندانه بازی کردند و برنامه های از پیش تعیین شده را به خوبی اجرا کردند.
اکبری به شرایط فعلی تیم هاوش گنبدکاووس نیز اشاره کرد و گفت: گنبد از قطب های مهم والیبال کشور است و همیشه بازیکنان خوبی از این شهر به تیم ملی راه یافته اند.
وی با نام بردن از پیشکسوتان والیبال این شهر همچون بای محمد دوجی و حبیب کوزه لی و بازیکنانی مثل قائمی، چپرلی و مسافر که از گنبدکاووس به تیم ملی راه پیدا کرده اند، تصریح کرد : این شهرستان پتانسیل بالایی در والیبال دارد و مسئولان گنبد و استان گلستان باید از آن حمایت نمایند تا به شرایط خوب گذشته باز گردد.
سرمربی تیم والیبال هاوش گنبدکاووس نیز در مصاحبه پس از پایان بازی گفت که باخت تیمش در برابر تیم قدرتمند و شناخته شده پیکان قابل پیش بینی بود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، رامین بابایی شامگاه چهارشنبه پس از شکست سه بر صفر تیم هاوش مقابل پیکان تهران درهفته پنجم لیگ برتر والیبال کشور به خبرنگاران گفت: تاکتیک تیم ما زدن سرویس های مناسب برای از خارج کردن سعید معروف بازیکن و پاسور ملی پوش تیم پیکان از جریان بازی بود که متاسفانه این تاکتیک خوب اجرا نشد.
وی افزود: امروز سعید معروف بازیکن تیم پیکان با پاس ها و جا خالی های خوب خود، تیم ما را اذیت کرد.
بابایی اضافه کرد: در گیم های دوم و سوم، بازی پایاپایی را انجام دادیم اما نتوانستیم از فرصت های خود استفاده کنیم و این امر سبب شد تا پیکان از ما فاصله امتیازی پیدا کند و در نهایت بازی را به سود خود به پایان ببرد.
وی با قدردانی از تماشاگران گنبدی تصریح کرد: تیم ما با مدیریت جدید چند روزی است که شکل گرفته و تماشاگران مطمئن باشند تیم بازی به بازی بهتر می شود
تیم پیکان در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر والیبال در سالن المپیک گنبدکاووس در برابر تیم هاوش این شهر به میدان رفت که این مسابقه در گیم اول با نتیجه 25 بر 16 و در دو گیم دوم و سوم با نتیجه مشابه 25 بر 19 به نفع تیم پیکان تهران به پایان رسید.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.