امیر سلیمانی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم ایرانیان گنبدکاووس درنظر داشت با دو بازیکن تیم ملی نوجوانان به نام های احسان دانش دوست و صابر کاظمی که اهل استان گلستان هستند، قرارداد امضا کند اما فدراسیون والیبال و مربی این تیم اجازه نمی دهند.
وی گفت: با صحبتی که با پورحسن رئیس سازمان لیگ برتر داشتم او حق استفاده از این دو بازیکن را به باشگاه ایرانیان گنبدکاووس داد.
سلیمانی اضافه کرد: متاسفانه فدراسیون والیبال که باید با حمایت از لیگ برتر برای تیم های ملی بازیکن انتخاب کند در اقدامی عجیب که یک بدعت نه در ایران بلکه در جهان است، امسال تیم داری کرده است.
وی ادعا کرد که وکیلی مربی تیم ملی نوجوانان نیز بازیکنان مدنظر ما را تهدید کرده که اگر برای تیم نوجوانان ایران در لیگ برتر بازی نکنند از تیم ملی حذف می شوند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی ایرانیان گنبدکاووس یادآور شد: امسال تیم ما خیلی دیر تشکیل شد و امید ما هم به بازیکنان بومی است و اگر به ما اجازه استفاده از بازیکنان ملی پوش منطقه را ندهند، مقابل تیم نوجوانان ایران، حاضر در لیگ برتر امسال به میدان نمی رویم.
به گزارش ایرنا، مسابقات لیگ برتر والیبال در فصل جاری از 16 مهر با شرکت 11 تیم از جمله تیم ملی نوجوانان ایران، آغاز می شود.
گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال دراین شهرستان که در نزد اهالی ورزش به پایتخت والیبال شهرت دارد، علاقه مندان زیادی دارد.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.