به گزارش خبرنگار ایرنا ، اصغر کاردوست متولد اول فروردین 1365 در شهر رشت است که با دو متر و 10 سانتی متر قد در پست سنتر بازی می کند.
این بسکتبالیست گیلانی طی چند دوره در تیم ملی حضور موفقی داشته و سال 2012 بعنوان بهترین بازیکن پست پنج کاپ آسیا انتخاب شد . همراهی موثر تیم ملی در جام جهانی بسکتبال ترکیه 2010 ، کسب عنوان سوم مسابقات بسکتبال بازی‌های آسیایی 2010 گوانگ ژو، قهرمانی مسابقات کاپ آسیا 2012 از جمله موفقیتهای این ورزشکار خوب گیلانی است .
در این مراسم در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدا با حضور محمد رفیعی سرپرست هیات بسکتبال و سایر مسئولان این هیات به پاس زحمات چند ساله اصغر کاردوست در تیم ملی بسکتبال ،از این ملی پوش گیلانی تقدیر شد.
همچنین تعدادی از بانوان علاقمند به بسکتبال که برای حضور در مراسم تجلیل و تماشای مسابقه در سالن حضور یافته بودند با اعلام این که طبق نظر حراست اداره کل ورزش و جوانان گیلان، بانوان باید سالن را ترک کنند ، مجبور به ترک سالن شدند اما تعدادی همچنان در سالن باقی ماندند تا بازی بسکتبال لیگ برتر گیلان را از نزدیک نظاره گر باشند.
تیم های بسکتبال درفک و نوآوران گلبند رشت در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر گیلان جام هادی آمیغ به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم بسکتبال درفک رشت موفق شد با نتیجه 65 بر 52 حریف خود را شکست دهد.
تیم بسکتبال نوآوران گلبند رشت که تنها تیم بی شکست این رقابت ها بود، سعی داشت تا با برتری در این مسابقه علاوه بر اینکه روند شکست ناپذیری خود را ادامه دهد، همچنان صدرنشین مسابقات باقی بماند.
از طرف دیگر تیم درفک رشت که توانسته در دور برگشت ابن مسابقات نتایج خوبی را کسب کند، سعی داشت تا با برتری در این بازی ، به صدر جدول نزدیکتر شود که در نهایت موفق به این امر شد.
در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام هادی آمیغ ، 9 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزشی بسکتبال در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده : بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.