جبار قوچان نژاد روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از برد شیرین در بازی اول مقابل شهرداری ارومیه، بازیکنان از روحیه بالایی برای مصاف با تیم قدرتمند کاله آمل برخوردار شده اند.
وی بابیان اینکه در روزهای گذشته روی مسائل روحی بازیکنان کار شد تا دچار غرور کاذب از برد هفته اول نشوند، افزود: تیم کاله از تیم های قدرتمند لیگ برتر است که چند بازیکن ملی پوش از رده جوانان و بزرگسالان از جمله دو بازیکن ملی پوش گنبدی به نام های آقچه لی و مسافر دارد.
قوچان نژاد اضافه کرد: اگرچه تیم کاله در بازی نخست به تیم قدرتمند سایپا باخته است اما این تیم درسال های اخیر همیشه از تیم های خطرناک و قدرتمند لیگ بوده و بنابراین بازی در مقابل این تیم، بازی راحتی نخواهد بود.
وی با اشاره به آنالیز تیم کاله و شناخت نقاط قوت و ضعف آن، تصریح کرد: برای بازی فردا نیز برنامه و هدف داریم و امیداوریم با بازی خوب و حساب شده توسط بازیکنان و حمایت پرشور تماشاگران، یک برد دیگر به مردم خوب گنبدکاووس تقدیم نماییم.
سرمربی تیم والیبال ایرانیان گنبدکاووس همچنین ادامه داد: برای بازی فردا مقابل کاله هیچ بازیکن مصدوم یا محروم نداریم و همه برای بازی فردا آماده اند.
به گزارش ایرنا، تیم والیبال کارت اعتباری ایرانیان گنبدکاووس درهفته نخست مسابقات لیگ برتر والیبال کشور جام شهید مدافع حرم 'محسن حججی'، درخانه موفق شد تیم شهرداری ارومیه را با نتیجه سه بر یک شکست و سه امتیاز این بازی را کسب نماید.
طبق برنامه اعلام شده، مصاف دو تیم کارت اعتباری ایرانیان گنبدکاووس و کاله آمل از هفته دوم لیگ برتر والیبال کشور نیز ساعت 16 چهارشنبه نوزدهم مهر در سالن المپیک گنبد کاووس برگزار می شود.
شهرستان گنبدکاووس که از آن به عنوان پایتخت والیبال کشور یاد می شود با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال علاقه مندان زیادی در این شهرستان بویژه در بین ترکمن ها دارد.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.