به گزارش خبرنگارایرنا، تیم سارویه که با انحلال تیم عمران شهرداری ساری در آخرین روزهای باقی مانده به شروع بازی های والیبال لیگ برتر جواز ورود به این رقابت ها را دریافت کرد، در نخستین دیدارشان در خانه تیم پدافند رعد کاشان را با نتیجه 24-26، 17-25 ،23- 25 در گیم اول، دوم و چهارم شکست دهند.
تیم میزبان گیم سوم این دیدار را با نتیجه 13-25 به سود خودش خاتمه دادند که با تیزهوشی تیم میزبان ، کاشان نتوانست بیش از یک گیم را ببرد.
تیم سارویه در حالی توانست در نخستین دیداروالیبال لیگ برتر فصل جاری 3 امتیازی شود که با انحلال عمران ساری 6 بازیکن این تیم از جمله حمزه زرینی از سارویه جدا شدند.
کاله آمل دیگر نماینده مازندران در این رقابت ها نیز در خانه با نتیجه 3 برصفر از تیم مدعی قهرمانی سایپا تهران شکست خورد تا یاران بهروز عطایی نتوانند از امتیاز میزبانی امتیازی را کسب کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، درآغاز هفته نخست سی و یکمین دوره این مسابقات، تیم کاله مازندران عصریکشنبه در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل میزبان تیم سایپا تهران بود ودرپایان با نتیجه 3برصفر مغلوب حریف قدرتمند خود شد.
تیم سایپا در این دیدار در سه ست متوالی با امتیازهای( 25 بر 23) ،( 25 بر 21 )و (25 بر 21 ) برابر میزبان خود کاله مازندران پیروز شد تا شاگردان 'میروسلاو ژیوکو' بلغاری در تیم ساپیا گام نخست را محکم بردارند.
در این دیدار که بیش از هزار تماشاگر از نزدیک وبا قضاوت 'محمدشاهمیری' و' نادر انصاری ' دیدن کردند، حدود 95 دقیقه به طول انجامید.
در رقابت های والیبال لیگ برتر کشور 12 تیم حضور دارند که 3 تیم از استان های شمالی کشور گلستان و مازندران در این رقابت ها حضور دارند که تیم ایرانیان گنبد، کاله آمل و سارویه ساری از جمله این تیم های شمالی هستند.
خبرنگاران: حسین فلاحتی و مهدی غلامی ** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
6982/73271899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.