بهروز عطایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این بازی ها از هفته آینده با تیم های لیگ برتری و با هدف شناخت بهتر از وضعیت آماده سازی تیم کاله برگزار خواهد شد تا بازیکنان این تیم نیز پیش از شروع مسابقات، با حال وهوای مسابقات نیز قرار بگیرند.
وی ادامه داد : تمرینات آماده سازی و کارگروهی این تیم پس از چند هفته پرفشار با حضور همه بازیکنان در آمل برگزار شد و به مرور در این هفته از شدت این تمرین ها کمتر شد.
** شناخت نسبی از بازیکنان در تورنمنت ترکیه
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران ، حضور این تیم در تورنمنت چهارجانبه در کشور ترکیه را که هفته گذشته برگزار شد ، موفق ارزیابی کرد و گفت که بازی های خیلی خوبی را به سه تیم خارجی که در تورنمنت استانبول حضور داشتند ، برگزار کردیم و باعث شد تا شناخت نسبی از وضعیت تیم به دست بیاید.
عطایی افزود : در این تورنمنت اصلا به دنبال کسب نتیجه نبودیم و بررسی نقاط ضعف و البته نقاط قوت تیم مهم ترین هدف مورد نظر کادر فنی برای شناخت بهتر از عملکرد بازیکنان این تیم در پست های مختلف زمین بود.
** حفظ ترکیب اصلی تیم کاله بدون تغییر
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در خصوص ترکیب این فصل تیمش هم گفت که کاله در رقابت های فصل پیش رو تغییرات زیادی نداشته و تقریبا نفرات اصلی این تیم را که در فصل گذشته از بازیکنان ثابت و تاثیرگذار تیم ملی والیبال نوجوانان بودند ، حفظ کرده است.
عطایی اضافه کرد : تنها جابه جایی صورت گرفته در این فصل ، جدایی' مهدی رنجبر ' کاپیتان آملی فصل گذشته بود که راهی تبریز شده و به جای این بازیکن نیز' رضا عابدینی ' به تیم اضافه شده است.
** سخت گیری های برگزاری لیگ به سود والیبال ایران
عطایی همچنین در خصوص قرعه کشی فصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور نیز گفت : قرعه کشی همان گونه که از اسمش پیداست برای همه تیم ها به صورت یکسان انجام شد و تنها تیم بانک سرمایه که قهرمان دوره قبل شده بود ، در اولویت نخست قرار گرفت و سایر تیم ها بر اساس قرعه جایگاهشان مشخص شد.
وی افزود : وقتی از رشد و توسعه والیبال ایران و جهانی شدن صحبت می کنیم، باید اینگونه رفتار کرد و انتظار دیگری نمی توان داشت ، شاید اینگونه سخت گیری ها در یک جا آزار دهنده به نظر برسد ، اما در مجموع به سود والیبال ایران است.
او ادامه داد : تیم ها مکلف به اجرای برخی قوانین می شوند که در جهان رسم است و اگر انجام دهیم به سود والیبال کشورمان می شود و در دراز مدت همه این روند قانونگرایی سازمان لیگ را تحسین خواهند کرد.
سی و دومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران ' جام شهید حججی ' از روز یکشنبه 16 مهر ماه با حضور تیم های پیکان ، بانک سرمایه ، کاله مازندران ، سایپای تهران ، شهرداری ارومیه ، شهرداری تبریز ، خاتم اردکان ، سازمان عمران شهرداری ساری ، ایرانیان گنبد ، رعد پدافند کاشان و تیم ملی والیبال نوجوانان آغاز می شود.
تیم والیبال کاله مازندران در نهمین سال حضورش در این مسابقات در هفته نخست در تهران میهمان تیم مدعی سایپا است.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.