علی خواجه فینی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته این رقابت ها از روز چهاردهم شهریورماه در مجموعه ورزشی غدیر بندرعباس آغاز می شود.
وی بیان داشت: بازی های گروه دوم این پیکارها با حضور تیم های شهرداری بندرعباس، ایفاسرام اردکان، شهریار ساری، ملوان بندرگز و دریانوردان بوشهر برگزار خواهد شد.
خواجه فینی تصریح کرد: در پایان بازی های این مرحله دو تیم برتر به مرحله نهایی رقابت های فوتبال ساحلی امیدهای کشور صعود می کنند.
به گزارش ایرنا مرحله رفت دور دوم در گروه دو با حضور ملوان بندرگز، شهرداری بندرعباس ، شهریار ساری ، ایفا اردکان و دریا نوردان بوشهر از پنجشنبه 26 مرداد ماه به میزبانی شهریار ساری و در مجموعه ورزشی داراب این شهرستان برگزار شد که در پایان ایفا اردکان با 11 امتیاز، شهریار ساری با 9 امتیاز، ملوان با 4، شهرداری بندرعباس با 3 و دریانوردان بوشهر بدون امتیاز در رده های اول تا پنجم قرار گرفتند.
تیم شهرداری بندرعباس تنها نماینده استان هرمزگان در رقابتهای فوتبال ساحلی امیدهای کشور است.
در حال حاضر حدود 14 تیم در رشته های مختلف فوتبال از جمله فوتبال ساحلی، فوتسال در رده های مختلف سنی و در دو بخش بانوان و آقایان از استان هرمزگان در لیگ های برتر، لیگ دسته اول و زیر گروه قرار دارند که از جمله تیم های لیگ برتری این استان می توان به تیم های فوتبال نوجوانان و جوانان البدر، تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس (بانوان و آقایان) و تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اشاره کرد.
7198/ 7408
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.