به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نمازجمعه این هفته مرکز گلستان اظهارداشت: هنوز بخشی از بهای محصول کشاورزان استان پرداخت نشده که باید در این زمینه شتاب بیشتری باشد.
امام جمعه گرگان اضافه کرد: پرداخت نشدن پول محصول؛ روستائیان و کشاورزان را با مشکل مواجه کرده چون زندگی و تامین معیشت آنها وابسته به کشاورزی است.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی مسئولیت سنگینی برعهده دارد و تامین حفظ امنیت و نظم در جامعه و مبارزه با خلافکاران و شرارت‌ها از مهم‌ترین مسئولیت‌های آن است.
خطیب جمعه گرگان با یادآوری افزون بر 13هزار شهید خانواده نیروی انتظامی تصریح کرد: امنیت پایدار موجود در کشور نشان می دهد که نیروی انتظامی وظایف خود را به خوبی انجام داده است.
آیت الله نورمفیدی با اشاره به اینکه فردا روز عشایر و روستا است، گفت: پس از انقلاب توجه بسیاری به مناطق روستایی و به خصوص روستاهای دورافتاده شد و باید قدر دان دولت و نظام بود اما باید روستاها به صورتی مدیریت و امکانات آن تامین شود که مردم به شهرها مهاجرت نکنند.
امام جمعه گرگان همچنین با اشاره به نحوه دریافت مالیات گفت: در شرایط کنونی که بازار دچار رکود شده فشار آوردن برای دریافت مالیات مناسب نیست و باید به ضورت منصفانه و عادلانه برخورد کرد تا این شرایط را سپری کنیم.
نماینده ولی فقیه در گلستان همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور کشور ترکیه به ایران و دیدار با مقام معظم رهبری گفت: مسائل امت اسلامی به همه مسلمانان مرتبط است و باید امت اسلامی به فکر شرایط دیگر مسلمین هم باشند.
آیت الله نورمفیدی افزود: باتوجه به مسائل اخیر در منطقه باید ایران، ترکیه، عراق و سوریه در کنار هم قرار گیرند و برخوردی خردمندانه و درست با موضوع داشته باشند.
3014 /1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.