به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدرضا فیاض در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه امسال جهت کار با فرمایشات مقام معظم رهبری به طور مشخص به بخش صنعت، تولید و اشتغال متوجه است اظهار داشت: امسال حتما باید بحث‌هایی که در سال گذشته داشتیم را به صورت قوی‌تر به پیش ببریم.

وی ادامه داد: برای دستیابی به موضوع اشتغال و تولید، در روزهایی که از شروع سال گذشته با تاکید رئیس جمهور و معاون اول در ستاد اقتصاد مقاومتی در حال مرور برنامه‌های امسال هستیم.

معاون توسعه، مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه امسال هم برای تولید و هم برای اشتغال باید اقدامات گسترده و سریعی انجام شود، گفت: در سال گذشته چند اقدام مهم در بخش تولید کشور برداشته شد.

فیاض خاطرنشان کرد: در طول این سال، دولت توانست 23 هزار واحد نیمه تمام، نیمه فعال و تعطیل را به چرخه تولید برگرداند که این واحدها شامل صنعتی، معدنی و کشاورزی بود.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا، اعتباری بیش از 16 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد و دولت برای اینکه بتواند چنین قدم بزرگی بردارد، این اعتبار را مصرف کرد.

معاون توسعه، مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: در راستای بهبود فعالیت‌ها، سیستم نظارتی در این زمینه در نظر گرفته شد تا ببینیم این اقدام چقدر در حد خودش انجام شده است.

فیاض اظهار داشت: تاکنون بالای 5 هزار واحد از مجموع این 23 هزار واحد را کنترل کردیم و مشاهده شد که بالای 92 درصد از هزینه‌ها به جای خودش خرج شده و میزان باقی مانده هم بی‌راه خرج نشده و تنها نیاز به راهنمایی دارند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 605536
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.