به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد حق شناس روز سه شنبه درحاشیه آیین افتتاح مجتمع 60 واحدی مسکن شهری گنبدکاووس درجمع خبرنگاران اظهار داشت: مقاوم سازی مسکن روستایی از وظایف اصلی و راهبردی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و تاکنون اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است.
وی، احداث مسکن برای اقشار نیازمند درمناطق شهری را از دیگر تکالیف این نهاد ذکر کرد و افزود: دراین حوزه و از محل حساب 100 امام راحل (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت سالانه پنج تا 10 هزار واحد مسکونی را در برنامه دارد.
حق شناس بابیان اینکه امسال نیز هفت هزار واحد مسکونی احداث می شود، اضافه کرد: درقالب این طرح در سال های اخیر ساخت 27 هزار واحد مسکونی شروع شده که تاپایان امسال 6 تا 7 هزار واحد آن تحویل متقاضیان می شود.
وی به طرح مسکن مهر نیز اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طرح مسکن مهر ویژه شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت ساخت 347 هزار واحد مسکونی را درحال انجام دارد که 330 هزار واحد آن پایان یافته است.
معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بقیه واحدهای باقی مانده در این طرح نیز تا پایان امسال به بهره برداری رسیده و تحویل متقاضیان می شود.
به گزارش ایرنا، سفر این مقام مسئول به استان گلستان دو روزه بوده و بازدید از طرح های مسکن شهری و شرکت در کلاس آموزشی ویژه مهندسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گرگان از مهمترین برنامه های این سفر است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.