حسین دباغیان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: برپایی جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین، همزمانی اکران فیلم ها با مسافرت های خانواده ها در پایان فصل تابستان و مصادف شدن با گرامیداشت روز گرگان از جمله دلایل مهم کاهش استقبال از اکران فیلم های منتخب این جشنواره در استان می باشد.
وی ابراز امیدواری کرد که از امروز دوشنبه با اکران سه فیلم منتخب جشنواره شامل مس سرچشمه، پلیمر اساسول و فلامینگو ها از ساعت 9 تا 13 در سالن اجتماعات اداره کل حفاظت محیط زیست استان واقع در ناهارخواران شهر گرگان، استقبال هم استانی افزایش یابد.
به گفته وی 22 فیلم ایرانی و 10 فیلم خارجی به عنوان فیلم های منتخب این جشنواره در استان گلستان از 19 تا 23 شهریور برای تماشای عموم اکران می شود.
ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سبز از 18 شهریور به طور رسمی در تهران آغاز به کار کرده تا 24 شهریور امسال ادامه دارد و فیلم های منتخب آن همزمان در تهران، در سراسر کشور نیز اکران می شود.
مهمترین اهداف برپایی این جشنواره ترویج فرهنگ حفاظت محیط زیست و تشویق، تولید، شناسایی و ترویج آثار و فعالیت های هنری و فرهنگی ارزشمند، با کیفیت و موثر در جهت استقرار این فرهنگ است.
جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی، هنری و محیط زیستی کشور در سال 1377 پایه گذاری شده است.
6204/1860
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.