به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم افتتاح این هشت طرح که شامل یک مرکز اقامتی ترک اعتیاد و بازتوانی بانوان، سه مرکز مشاوره تخصصی اختلالات روانشاختی و چهار پایگاه خدمات اجتماعی و سلامت می باشد، شامگاه شنبه برگزار شد.
به گفته ابراهیم غفاری مدیرکل بهزیستی گلستان، با راه اندازی این طرح ها که توسط بخش خصوصی و دولتی انجام شده است، تعداد مراکز ترک اعتیاد بانوان این استان به سه مرکز، تعداد مراکز مشاوره تخصصی گلستان به 31 مرکز، تعداد پایگاه های اجتماعی به 11 پایگاه و تعداد پایگاه های سلامت روان استان نیز به 16 پایگاه افزایش یافت.
محمدرضا شهمرادی رئیس اداره بهزیستی گنبدکاووس نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: با راه اندازی طرح های امروز برای 36 نفر ایجاد شغل شد که 16 نفر آنان توسط بخش خصوصی (راه اندازی مرکز ترک اعتیاد بانوان و سه مرکز مشاوره تخصصی اختلالات روانی) و 20 نفر نیز توسط چهار پایگاه خدمات اجتماعی و سلامت روان توسط بهزیستی می باشد.
وی افزود: برای راه اندازی چهار پایگاه خدمات اجتماعی و سلامت روان که بیشتر درمحلات آسیب پذیر (سیدآباد، اسلام آباد، بدلجه و چای بوئین ) و در راستای طرح شهید شوشتری بوده، برای هر پایگاه یکصد میلیون ریال و درمجموع 400 میلیون ریال هزینه شده است.
اداره بهزیستی شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان حدود هفت هزار مددجو تحت پوشش دارد.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.