به گزارش روز یکشنبه ایرنا از این اداره کل، ایوب میرشاهی در نشست ستاد خدمات سفربدون بیان آماری دراین بخش اظهار داشت: برای کاهش محسوس آمار تلفات جاده ای استان نیازمند همکاری بیش از پیش دستگاه های خدمات رسان در طرح راهداری تابستانه هستیم.
وی افزود: استان گلستان اقدامات خوبی را برای سفر مطلوب کاربران جاده ای تدارک دیده که از جمله آنها می توان به شناورسازی نرخ جابه جایی مسافران، فروش اینترنتی بلیت اتوبوس، فعالیت منظم گشت های نامحسوس و تلاش ها در زمینه اطلاع رسانی و ارتقاء سطح ایمنی مسافرین در سطح جاده های استان اشاره کرد.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان؛ نظارت بر ناوگان مسافربری استان را از فعالیت های مستمر این مجموعه برشمرد و گفت: نظارت بر طرح راهداری و سفرهای تابستانی با همکاری مدیران فنی شرکت های حمل و نقل مسافری از اقداماتی است که به طور جدی دنبال می شود تا تلفات جاده ای به حداقل برسد.
وی؛ تعداد ناوگان مسافری استان را یکهزار و 708 دستگاه و تعداد رانندگان فعال در این بخش را 3هزار و 259 نفر بیان کرد و یادآورشد: در تا بستان سال گذشته بیش از یک میلیون و 45 هزارمسافر از طریق 99 هزار و 689 سفر در استان جابه جا شدند.
استان مرزی و گردشگری گلستان در شمال کشور واقع شده و در ایام تابستان میزبان مسافرانی از نقاط مختلف کشور و زائران حرم امام رضا (ع) است.
این استان افزون بر 5 هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد و با کشور ترکمنستان ، دریای خزر و استانهای مازندران ، سمنان وخراسان شمالی همسایه است.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.