به گزارش روز سه شنبه ایرنا در اطلاعیه این اجلاس ازعموم دستگاه ها به خصوص در حوزه فرهنگی خواسته شده تا آثار دیداری و شنیداری نظیر کلیپ کوتاه 60 ثانیه ای نماز با ساختار انیمیشن، موشن گرافی و رئال، طرح های گرافیکی، اینفوگرافی، تابلو مقاله، مجموعه تصاویر و پوسترهای نماز، بروشور، پاورپوینت آموزشی و ترویجی و کتاب الکترونیکی، تولید فایلهای گیف(GIF)، استیکر، نرم افزار موبایل(کتاب الکترونیک، اوقات نماز، احکام، معارف نماز) فایل های صوتی، عکس، تولید بازی و سرگرمی به این منظور تهیه کنند.
همچنین ستاد اقامه نماز گلستان اعلام کرده است که آموزش قرائت و زیباخوانی نماز برای کارکنان، خانواده‌ها و فرزندان آنها، برگزاری نشست با موضوع نماز(شیوه‌های دعوت به نماز و اهمیت نماز و خانواده)از دیگر موضوعات این اجلاس می باشد.
در این پیوند علاقمندان شرکت در این اجلاس از طریق نشانی اینترنتیro.snanmaz@gmail.com و یا مراجعه به کانال قرار هفده و ارسال به نشانی @namaz51 و یا شماره دورنگار 02188995139 و 01333525332 می توانند با دبیرخانه اجلاس ارتباط برقرار نمایند.
پیش از این رییس ستاد اقامه نماز استان گلستان گفته بود که سومین اجلاس استانی نماز با موضوع نماز و فضای مجازی در نیمه دوم آذر ماه در مینودشت برگزار می شود.
به گفته قاسم محمدی؛ با توجه به اینکه امروزه فضای مجازی به عنوان یک آسیب اجتماعی مطرح است با برنامه ریزی های درست می توان آن را به یک فرصت تبدیل کرد.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.