به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید خالق سجادی روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ، گفت : وجود فضای مجازی به عنوان یکی از سرگرمی های دانش آموزان و جوانان قابل انکار نیست و باید به درستی توسط افراد کارشناس آسیب شناسی شود.
وی از معلمان و خانواده ها خواست آسیب های استفاده نادرست از فضای مجازی را برای دانش آموزان بیان و برای اوقات فراغت آنان برنامه ریزی کنند.
سجادی گفت : یکی از راههای استفاده درست از فضای مجازی ، افزایش سواد رسانه ای است که باید در برنامه ریزی برای اوقات فراغت مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار بهشهر همچنین با تاکید بر شناساندن درست ظرفیت های گردشگری شهرستان در مناطق شهری و روستایی ، افزود : باید تابستان فصلی برای جذب گردشگر در این شهرستان باشد و آموزش و پرورش هم از ظرفیت های مختلف فرهنگی خود برای فرهنگ سازی در این حوزه استفاده کند.
مدیر آموزش و پرورش بهشهر هم با اشاره به حضور کمرنگ شهرداری و شورای شهر بهشهر در برنامه های بزرگداشت هفته معلم در این شهرستان ، گفت : با وجود پشتکار و تلاش شهرداری و شورای شهر رستمکلا و خلیلشهر برای برگزاری برنامه های هفته معلم امسال، متاسفانه شهرداری و شورای شهر بهشهر اقبال خوبی برای حضور و مشارکت در برنامه های هفته معلم بهشهر نشان ندادند.
قربانعلی اصغری همچنین با اشاره به اینکه فضاهای دارای کاربری تجاری در آموزش و پرورش به تجاری تبدیل شود، افزود: این مساله با قوت در دست اقدام است.
وی افزود: همچنین توجه به المپیاد علمی، ثبت نام دانش آموزان و جابه جایی و ادغام برخی از مدارس روستایی که دارای دانش آموز زیر حد نصاب هستند ، باید با برنامه ریزی منسجم اجرایی شود.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.