عبدالله طباطبایی روز پنجشنبه افزود: بر اساس ضوابط قانونی شهروندان باید اخبار و اطلاعات واقعی در مورد این ماجرا را از مراجع ذی صلاح پیگیری کنند و توجهی به آنچه که در فضای مجازی منتشر می شود ننمایند.
وی با هشدار به شایعه سازان و التهاب آفرینان در خصوص این ماجرا گفت: طبق قانون هر کس با نشر اکاذیب به صورت مکتوب ، اقدام به شایعه پراکنی، تشویش اذهان عمومی ، دروغ پردازی و انتشار اخبار غیر واقعی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی و فضای مجازی نماید به حبس از دو ماه تا دو سال و یا 74 ضربه شلاق محکوم می شود.
او بیان کرد: تلاش ها برای یافتن دختر بچه مفقود شده پارس آبادی همچنان ادامه دارد وماموران آگاهی به صورت شبانه روز عملیات جستجو را ادامه می دهند ولی به رغم این تلاش ها خبری ازاین دختر7ساله به دست نیامده است .
وی ادامه داد: 'آتنا اصلانی' از روز یکشنبه هفته جاری درخیابان پزشکان شهرستان پارس آباد گم شده است و تلاش برای پیدا کردن او با جدیت ادامه دارد.
او بیان کرد: برخی ارگانهای دولتی وامنیتی به همراه هلال احمرو نیروهای نظامی و انتظامی به صورت هماهنگ پیگیرسرنوشت کودک هفت ساله هستند و امیدواریم هرچه سریعتر پیدا شود.
گم شدن این دخر هفت ساله به صورت گسترده در فضای مجازی انعکاس یافته و رواج برخی شایعه ها موجب نگرانی خانواده و شهروندان این شهرستان شده است.
6016/7121
انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.