به گزارش ایرنا پنجمین دیدار ملوان در فصل جاری شامگاه شنبه درحالی در مجموعه ورزشی سلمان محمود آباد یزد که نماینده گستان تا این هفته لیگ تمامی بازیهای خارج از خانه خود را پیروز شده بود.
در این بازی و در ابتدای دیدار ملوانان دروازه خود را باز شده دیدند و در ادامه تلاش ساحلی بازان گلستان برای جبران گل خورده وغفلت از دفاع باعث شد که گل دوم را نیز دریافت کنند.
در ادامه واز نقطه پنالتی نماینده گلستان به گل رسید ولی در دقایق باقیمانده سومین توپ نیز از خط دروازه سفید پوشان ملوان عبور کرد و در پایان نتیجه 3 بر 1 بر اسکور برد ورزشگاه نقش بست.
اولین باخت خارج از خانه ملوان در مقابل تماشاگران یزدی به ثبت رسید، ملوان تا هفته ششم (یک هفته استراحت) دو پیروزی خارج از خانه در کارنامه خود ثبت کرده بود.
گلسا پوش یزد در ابتدای سال جاری عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا -اروپا را در ایران جشن گرفته است.
ملوان تا پایان هفته ششم با 5 بازی و کسب دو برد 6 امتیازی است و در رتبه هشتم لیگ یازده تیمی فوتبال ساحلی ایران قرار دارد.
نکته قابل توجه میانگین گل صفر ملوانان است بطوریکه در 5 دیدار قبل همانطور که موفق به زدن 18 گل شده اند 18 گل نیز ازحریفان دریافت کرده اند.
محمد ایرجی، داوود کریمی، محمد سرحدی، بهزاد عربجز، میلاد درزی، محمود ایوبی، سید محمد سادات، علیرضا خسروی، بنیامین رمضانی، حسین طهماسبی، محمد درزی، عیسی کمال غریبی، اصغر مزندره، سامان حسینی، مصطفی رضایی و علی صیدانلو بازیکنان ملوان در فصل جاری رقابت ها هستند.
مهدی احمدی مربی، امیر بهی مربی بدنساز و اکبر شربتی به عنوان مربی گلرها در کنار محمد رضا رحمانی مسئول تدارکات ملوان را همراهی می کنند، سرپرست تیم علی جهانشاهی است.
شهرستان بندرگز با 50 هزار نفر جمعیت در 42کیلومتری غرب گرگان واقع است.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.