به گزارش ایرنا حجت الاسلام ایوب وردانی روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت آخرین جمعه ماه رمضان و روز جهانی قدس افزود: روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی و روز لبیک به فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه غاصب صهیونیستی برمی دارند.
به گفته وی؛ از ابتدای شکل گیری رژیم سلطه گر اسرائیل همواره به حقوق مسلّم مردم مظلوم و مقاوم فلسطین تعدی شده، برخی حکومت های عربی و غربی و در رأس آنها آمریکا از این ستم حمایت کرده اند وسلاح های هسته ای و کشتار جمعی که در زرّادخانه های رژیم صهیونیستی ذخیره شده نه به جهت مقابله با مردم بی دفاع فلسطین بلکه در راستای سلطه بر جهان اسلام و منطقه خاورمیانه است.
مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان در بخشی از این پیام افزود: ملت پیروز ایران نیز از بعد انقلاب، در معرض تهدیدهای دشمنان زبون اسلام، حامیان و ایادی آنان بوده که نمونه بارز آن حمله تروریستی در تهران بود که مورد نفرت بسیاری از کشورها قرار گرفت. اما با یاری خداوند و انسجام و وحدت مردم، استکبار جهانی نتوانست به اهداف خود برسد.
وی اضافه کرد: علت اساسی فشارهای همه جانبه ای که استکبار جهانی به ایران وارد می کنند نیز حمایت از فلسطین و لبنان و کشورهای ستمدیده و تحت سلطه است.
حجت الاسلام وردانی گفت که اگر تنها بخشی از امکانات جهان اسلام در راه مبارزه بکار گرفته شود، شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود ودر این مسیر دفاع از ملت فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان، وظیفه اسلامی همه ما است.
مدیریت حوزه علمیه خواهران گلستان دراین پیام ضمن گرامیداشت یاد شهدای فلسطین، لبنان وشهیدان ایران به ویژه شهدای ترور؛ از مردم به ویژه روحانیون و طلاب حوزه های علمیه دعوت کرده که بار دیگر با حضور دلسوزانه در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود را از این ملت ستمدیده اعلام نمایند.
1648
تنظیم و انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.