به گزارش خبرنگار ایرنا 'مولوگتا زودای مامو' در این بازدید از مباحث اشتغالزائی این زنان به ویژه زنان افغان با اولویت سرپرست خانوار در این کارگاه آگاه شد و رضایت خود را از نحوه ارائه این خدمات اعلام داشت.
کارگاه خیاطی ویژه زنان پناهنده و مهاجر گرگان با هدف اشتغالزائی برای بانوان اتباع خارجی از سوی موسسه کنشگران توسعه پارس با نظارت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور و کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان تاسیس و راه اندازی شده است.
مدیر این کارگاه خیاطی گفت: این کارگاه با هدف آموزش برای کسب درآمد ویژه زنان پناهجو با اولویت زنان سرپرست خانوار تاسیس شده و بیش از 30 نفر از زنان جامعه هدف در آن مشغول فعالیت هستند.
اکرم موقری افزود: در این کارگاه، لباس های فرم مدارس مهربانی پارس در استان های گلستان، تهران، یزد و سیستان و بلوچستان تولید می شود و به تازگی نیز سفارش دوخت البسه و پوشاک زنانه از تهران گرفته شده است.
وی عنوان کرد: زنان شاغل در این کارگاه چنانچه به مقطعی از آموزش و تولید برسند که چند نفر با هم بتوانند یک کارگاه تاسیس کنند، به صورت مستقل فعال شده اما زیر نظر مجموعه به کسب درآمد خواهند پرداخت.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.