سیدعلی صفی الحسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر یک از این سبدهای کالا یک میلیون ریال ارزش دارد و شامل برنج، روغن، مرغ، قند، چای، ماکارونی، پنیر و خرما به تعداد هشت قلم است.
وی با بیان اینکه 120 میلیون ریال از سوی خیرین برای اطعام نیازمندان کمک شده است، گفت: علاوه بر توزیع سبد کالا، در این مدت 1400 نفر از نیازمندان نیز با حضور در ضیافت افطاری، افطار دهی شدند.
صفی الحسینی تحت حمایت قرار گرفتن 27 نفر از ایتام و محسنین از سوی 22 خیر را ازدیگر اقدامات انجام شده در ایام ماه مبارک رمضان ذکر کرد و گفت: هم اینک 177 تن از محسنین تحت حمایت این نهاد، در انتظار حامی می باشند.
وی سرانه حمایت از هر یتیم و محسنین را از 300 تا 500 هزار ریال اعلام کرد و از خیرین خواست برای بالا بردن سرانه ایتام و تحت حمایت قراردادن محسنین بدون حامی، به 11 پایگاه مستقر در مساجد شهر و روستاهای ینقاق، محمدآباد، اجن قره خوجه و پادلدل و یا این کمیته مراجعه نمایند.
کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گالیکش 352 یتیم و 450 محسن را تحت حمایت دارد و 6 مرکز نیکوکاری شامل نیلکوه، صاحب الزمان، امام حسین و محمود آباد، اجن قره خوجه و یاس کبود تلوستان با این نهاد همکاری دارند.
7481/1860
خبرنگار: یحیی فارسیانی ** انتشار دهنده : تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.