محمدرضا خاکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر گفت: بسیج دانشجویی همزمان با ماه مبارک رمضان با مشارکت دانشجویان دانشگاه های این شهرستان و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) این بسته های غذائی را در بین خانوارهای نیازمند حاشیه شهر توزیع کرد.
وی با بیان اینکه ارزش این سبدهای غذائی حدود 30 میلیون ریال بود افزود: این سبد غذائی شامل برنج، روغن، قند و شکر و چای بود که در بین خانواده های نیازمند در مناطق محروم شهری توزیع شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح ویزیت رایگان در این مناطق ادامه داد: این طرح با مشارکت بسیج دانشجویی و بسیج جامعه پزشکی این شهرستان همزمان با ماه رمضان و پس از افطار در مناطق محروم و حاشیه شهر مراغه اجرا شد.
وی اضافه کرد: در این طرح، 80 نفر از افراد محروم این مناطق به صورت رایگان از خدمات ویزیت رایگان پزشکی، داروئی و ارجاع به مراکز درمانی بهره مند شدند.
وی با اشاره به نقش فعال دانشجویان بسیجی در ارائه خدمات اجتماعی در مناطق محروم گفت: این قشر تحصیلکرده بسیجی با تاسی به ائمه معصومین (ع) در راستای محرومیت زدایی و تحقق منویات رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.