منوچهر آشورزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح اطعام نیازمندان همه ساله با مشارکت خیرین و حامیان کمیته امداد امام خمینی (ره) در ماه مبارک رمضان برگزار می شود و این اطعام طی سال جاری به صورت پخش غذای گرم انجام می شود و پیش بینی می شود بیش از هزار و 500 نفر در ریگان اطعام شوند.
وی اظهار کرد: علاوه بر این امسال در قالب طرح مفتاح الجنه از 500 خانوار نیازمند، بی سرپرست و دارای بیمار خاص در هفته اکرام و اطعام با حضور مسئولان شهرستان تفقد و دلجویی خواهد شد.
وی افزود: اجرای طرح محسنین، حامی یابی برای ایتام و جمع آوری زکات فطره از برنامه هایی است که تا پایان ماه رمضان برای کمک رسانی به نیازمندان و ایتام اجرا می شود.
بیش از 2 هزار خانوار در ریگان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
** نشست هم اندیشی مدیران و رابطان هسته های گزینش کرمان برگزار شد
نشست هم اندیشی مدیران و رابطان هسته های گزینش کرمان عصر دیروز در محل امامزاده محمد (ع) برگزار شد.
مدیر هسته گزینش استانداری کرمان در این آئین با اشاره به اهمیت کار گزینش گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این باره فرموده اند 'اسلام در باب گزینش حاکمان در هر رده‌ ای از رده ‌ها، چه رده ‌های بالا که سیاست‌ های کلان، کارهای بزرگ و اداره امور کلی کشور در دست آن‌ هاست، چه رده‌ های متوسط و پایین، ‌معیارها و شرایطی گزارده است و آنچه برعهده ماست، این است که این معیارها به طور کامل رعایت شود'.
حامد بهشتی فر افزود: به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی گزینش در سطح استان، دوره های آموزشی گزینش گران و ارتقا سطح گزینش به صورت مستمر و براساس برنامه ریزی هدفمند اجرایی می شود.
وی در ادامه تصریح کرد: بدنه کارکنان دولت از افراد متدین و متعهد تشکیل شده و اقدامات گزینش در حقیقت تاکیدی بر تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان و یکی از اساتید برجسته دانشگاه نیز در این آئین به ایراد سخنرانی پرداختند.
این آیین با ضیفات افطاری به پایان رسید.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.