به گزارش ایرنا آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه گرگان با یادآوری سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب افزود: آتش به اختیار یعنی اینکه کسانی که در میدان هستند با برنامه ریزی حرکت و عمل کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: آتش به اختیار بیشتر در میدان جنگ مطرح است به این معنا که اگر برای قرارگاه مشکلی پیش آید دیگر نیروها دست از فعالیت نکشیده و منفعل نشوند بلکه با توجه به شرایط تصمیم گرفته تا رابطه بین قرارگاه و میدان همچنان برقرار باشد.
آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: آتش به اختیار یعنی اینکه افسران حاضر در میدان با توجه به شرایط برنامه ریزی کرده و تصمیم بگیرند.
امام جمعه گرگان در ادامه با تسلیت شهادت امام علی (ع) به در پیش بودن روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس روز مبارزه با استکبار و ظلم جهانی است.
آیت الله نورمفیدی با گرامیداشت 31 خرداد سالروز شهادت دکتر چمران گفت: شخصیت هایی همچون شهید چمران باید الگوی جامعه بویژه جوانان باشند.
خطیب جمعه گرگان افزود: امام راحل با تجلیل از شخصیت شهید چمران از وی به عنوان معلمی مفید برای جامعه یاد کردند، شهید چمران باوجود موفقیت در رشته فیزیک هسته ای دانشگاه آمریکا به خاطر مبارزاتی که داشت بورس تحصیلی خود را قطع کرد و دوره های چریکی را در مصر گذراند و افراد زیادی را آموزش داد بطوریکه یکی از دست پرورده های ایشان سید حسن نصرالله است.
3014/6203
* خبرنگار: مجید میهن دوست
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.