به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی مجلس ، رامین نورقلی پور اظهار کرد: منتظر پاکسازی تونل شماره 2 معدن هستیم تا تیم حقیقت‌یاب بار دیگر در محل حادثه حاضر شده و به تحقیقات ادامه دهد.
وی بیان کرد: کمیته حقیقت یاب بعد از این حادثه با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دو وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از متخصصان زبده معدن کشور تشکیل و جلساتی در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
نماینده مردم کردکوی، بندرگز و بندرترکمن در مجلس شورای اسلامی افزود: این تیم تاکنون دو بار به معدن سفر داشته و بررسی های کارشناسی انجام داده اند که در نهایت بررسی هایی که توسط این تیم و کمیسیون صنایع و معادن مجلس انجام شد، منجر به تهیه گزارشی در این خصوص و قرائت آن در صحن علنی مجلس شده است.
وی تاکید کرد: با توجه به شرایط مختلفی که در محل حادثه حاکم بوده، موضوع بسیار پیچیده است و تا الان علل دقیق فنی حادثه از طریق کمیته حقیقت یاب مشخص نشده است.
به گزارش ایرنا انفجار روز چهارشنبه 13 اردیبهشت یکی از تونل های معدن ذغال سنگ زمستان یورت شهرستان آزادشهرباعث جانباختن 43 معدنچی و مصدومیت بیش از 70 نفر شد.
3091 /1648
دریافت کننده : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.