به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صدیف بدری امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: با توجه به این‌که نوسازی خودروهای فرسوده یکی از اقداماتی است که برای کاهش آلویندگی هوا در نظر گرفته شده، بنابراین همکاری و مشارکت بانکها در این زمینه امری لازم و ضروری است و امیدواریم مورد توجه واقع شود.

وی با اشاره به این‌که نوسازی خودروهای فرسوده نیازمند عزم و اراده ملی دستگاه های متولی است،  افزود: نیاز است در این زمینه اقدامات لازم و ضروری هر چه سریعتر انجام شود تا بتوانیم از این طریق تمامی اهداف مورد نظر را محقق کرده و شاهد نوسازی خودروهای فرسوده در آینده‌ای نزدیک باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تامین سلامت مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است،گفت: این موضوع باید به صورت هدفمند و منسجم بررسی شود و گامهای اساسی برای تحقق این موضوع برداشته شود تا بتوانیم از این طریق از بسیاری از واقعیتهایی که برای جامعه و مردم مضر است جلوگیری به عمل آوریم.

بدری بیان کرد: ارائه تسهیلات کم‌بهره برای جایگزینی خودروهای فرسوده حمل ‌و نقل عمومی با خودروهای‌ نو با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت 10 ساله از مواردی است که انتظار داریم برای جلب رضایت مردم و برطرف شدن خواسته‌ها و مطالبات مردم هر چه سریعتر به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

وی تصریح کرد: انتظار می رود دولت و تمامی دستگاه‌های اجرایی مربوطه در این رابطه به وظیفه خود عمل کنند تا نوسازی خودروهای فرسوده سرعت بیشتری به خود بگیرد و در این زمینه نقش وزارت کشور، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک‌ها در رابطه با نوسازی خودروهای فرسوده اساسی و مهم است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619067
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.