به گزارش روز یکشنبه ایرنا در این همایش با نواختن شدن زنگ مدرسه، سی نفر از اهالی روستای کلو به صف شدند و صبحگاه مدرسه را به صورت نمادین برگزار کردند.
رمضان تازیکه مدیر اجرایی همایش نیز در سخنانی با اشاره به جایگاه والای معلم در تربیت فرزندان ،گفت که بعداز گذشت سالها از دوران ابتدایی هم اینک بیشتر ما می خواهیم که دوباره معلمان خویش را ملاقات کنیم.
نبی الله هزار جریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نیز با تسلیت درگذشت جمعی از کارگران معدن یورت زمستان آزادشهر، به بیان خاطره ای از معلمان خود پرداخت.
جاوید ایمانیان مسئول پایگاه جهانی برج قابوس دیگر سخنران همایش بود که از تشکیل پرونده ثبت چنار تاریخی روستای کلو در فهرست آثار ملی کشور در روزهای آتی خبر داد.
حمید میرزایی، احمد نیک، سید سبحان حسینی، عیسی وحدانی و حسن تازیکه از جمله معلمان قدیمی دبستان علم و دانش روستای کلو بودند که در این مراسم به بیان خاطره های خود از تدریس در این واحد آموزشی پرداختند.
در پایان این همایش از معلمان دبستان علم و دانش روستای کلو با اهدای لوح تهیه شده از سوی مردم روستا و فرماندار گرگان به همراه یک جلد کتاب و تندیس تجلیل شد و شاگردان با معلمان خود عکس یادگاری انداختند.
روستای کلو به معنای سرچشمه از توابع بخش مرکزی بوده و در 10 کیلومتری غرب شهر گرگان واقع است، این روستا 500نفر جمعیت دارد.
3014/1648
تنظیم: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.