سرپرست کاروان بوکس گلستان و نماینده فدراسیون بوکس در این رقابت ها صبح پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این نشست که در سالن شهدا منا سرکنسولگری برگزار شد، وابسته فرهنگی ایران ضمن ابراز خرسندی از حضور و شرکت تیم مشت‌زنی گلستان در مسابقات بین‌المللی نخجوان تاکید کرد با توجه به ویژگی‌های نزدیکی و اشتراکات فرهنگی استان‌های شمالی کشور با نخجوان، زمینه‌ مساعدی برای توسعه همکاری‌ها در حوزه ورزش و جوانان وجود دارد.
علی بیانی اضافه کرد: در این دیدار حسین آقا زاده از افزایش تبادل تیم های ورزشی بین دو کشور حمایت کرده و آمادگی این کنسولگری را برای پشتیبانی از گسترش همکاری های متقابل اظهار داشت.
به گفته بیانی؛ این اولین حضور تیم بوکس استان گلستان در مسابقات بین‌المللی است و تجربیات ارزنده‌ای در این دور از رقابت ها بدست آمد.
رییس هیات بوکس گلستان اضافه کرد: مسئولان ورزش استان علاقمند به توسعه همکاری‌های ورزشی با نخجوان هستند و باید تلاش ‌کنیم از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها دو طرف برای تقویت حوزه ورزش و جوانان بهره‌برداری شود.
'علی آبروان، عبدالحکیم بیگدر، احسان آدای، عبدالوحید ایمن، امید آرمند، سهیل قنبری، یاسین قوشلی و بنیامین کاظمی در اوزان 46-52-57-63-54-70+66و مثبت 80 مشتزنان گلستانی حاضر در این رقابت‌ها هستند که محمدرضا ترمیمی، علیرضا الوندی و علی نادری به‌عنوان داور و مربی آنان را همراهی می کنند.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.