به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد دلبری در مراسم نشست سالانه بصیرتی نیروهای فعال بسیجی گالیکش، اظهار داشت: بسیج از آغاز تشکیل تا الان درسایه پیروی از منویات رهبری با موفقیت ماموریت های محوله را که در راس آن صیانت از ارزش های انقلاب قرار دارد، انجام داده است.
وی ضمن تاکید برضرورت حفظ هوشیاری بسیج در انجام ماموریت ها، گفت: سال هاست که دشمنان این مرز و بوم با توطئه های مختلف بویژه از طریق جنگ نرم قصد ضربه زدن به انقلاب و ارزش های آن را دارند که باید با هوشیاری به مقابله با این ترفندها رفت.
حجت الاسلام دلبری، اضافه کرد: پیرو منویات رهبری بودن، حضور بموقع در صحنه و دشمن شناسی از ویژگی های نیروهای مخلص بسیج است که می بایست آن را حفظ کرد.
وی با محکوم کردن حادثه تروریستی 17 خرداد در ساختمان مجلس شورای اسلامی و نیز مرقد مطهر امام راحل (ره)، تصریح کرد: ایران اسلامی از آغاز پیروزی تا الان همواره از سوی گروه های معاند بویژه منافقین کوردل، قربانی تروریسم بوده است.
امام جمعه گالیکش یادآور شد: از مجموع 17 هزار شهید ترور در جمهوری اسلامی 12 هزار شهید آن توسط منافقین کوردل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
حجت الاسلام دلبری، گفت: ترورهای اوایل پیروزی انقلاب، جنگ هشت ساله و فتنه 88 هر سه از سوی منافقین بر جمهوری اسلامی تحمیل شد.
وی همچنین با تبریک ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) افزود: آن امام بزرگوار علاوه بر اخلاق نیکویی که داشتند، در رسیدگی به نیازمندان و مستمندان تلاش زیادی داشتند و به همین علت به کریم اهل بیت علیهم السلام مشهور شدند.
به گزارش ایرنا، دراین مراسم که شامگاه شنبه درمسجد صاحب الزمان گالیکش برگزار شد، از شرکت کنندگان با ضیافت افطار پذیرایی شد.
شهرستان گالیکش با افزون بر 63 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/7481/1860
خبرنگار : یحیی فارسیانی ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.