هادی هاشمیان روز سه شنبه درجلسه ستاد دیه استان اظهارداشت که جشن گلریزان در شهرهای گرگان ، آق قلا ، آزادشهر و کلاله با حضور نیکوکاران برگزار می شود.
به گفته وی؛ آزادشهر 16 خرداد ، آق قلا 17 خرداد ، گرگان 21 خرداد و کلاله 29 خرداد میزبان جشن گلریزان برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هستند.
وی همچنین از فراهم شدن مقدمات آزادی 30 زندانی دیون مالی وجرائم غیرعمد خبر داد و گفت: بدهی این افراد 14میلیارد ریال بود که 6 میلیارد و 700میلیون ریال را طلبکاران بخشیدند و 7 میلیارد و 300میلیون ریال مابقی این بدهی نیز از اعتبارات ستاد دیه تامین شد.
هاشمیان افزود: با این افراد شمار زندانیان جرائم غیرعمد استان که از ابتدای امسال تاکنون آزاد شده اند به 50 نفر خواهد رسید.
وی با بیان اینکه بیش از 300 زندانی جرائم غیرعمد همچنان در زندان های استان چشم به راه کمک خیراندیشان برای رهایی هستند، اظهار امیدواری کرد که با کمک نیکوکاران در جشن های گلریزان ، تعدادی از این افراد آزاد شوند.
به گزارش ایرنا بسیاری از مددجویان جرائم غیرعمد، تصادفات، دیه و دیون مالی نیازمند بوده و بدلیل فقدان توان برای پرداخت جریمه خود در زندان بسر می برند که یاری هموطنان نیکوکار زمینه رهایی این زندانیان را فراهم خواهد کرد.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.