به گزارش ایرنا محمودرضا روحانی فر روز یکشنبه در نشست ارزیابی دستگاه های حوزه مبارزه با مواد مخدراستان با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دستگاه‌ های عضو شورا در حوزه‌ های مختلف، افزود: باید برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کلان مواد مخدر انجام شود، تا موجب قطع حلقه اتصال بین توزیع ‌کننده و مصرف ‌کننده باشد.
وی تاکید کرد: باید استان برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شود که نیاز است در این خصوص همه در مبارزه فراگیر و همه جانبه با این معضل تلاش کنند.
روحانی‌ فر همچنین گفت که سیاست استان پیشگیری از اعتیاد است که باید در جهت بسترسازی مناسب برای تخلیه هیجانات، پرکردن اوقات فراغت جوانان، توانمندسازی زوجین و افراد، توسعه مهارت‌ های زندگی و فرزندپروری بیشتر اقدام شود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان یکی از اهداف سند جامع پیشگیری از اعتیاد را تقویت و مشارکت در برنامه‌ های پیشگیرانه از اعتیاد از سوی سازمان‌ های مردم‌ نهاد دانست و عنوان کرد: در سال جدید قصد داریم ضمن برقراری ارتباط بیشتر با سازمان ‌های مردمی، در حوزه فعالیت تشکل ‌ها با کارگروهی متشکل از خود آنها در خصوص فعالیت‌ های فرهنگی بصورت پررنگ ‌تر و جد ی‌ تر وارد عمل شویم.
وی به سند جامع پیشگیری از اعتیاد اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف این سند تقویت و مشارکت در برنامه‌ های پیشگیرانه از اعتیاد از سوی سازمان‌ های مردم‌ نهاد است.
وی ادامه داد: تشکل ‌هایی که فعالیت‌ های شاخصی انجام می ‌دهند، تشویق و این موضوع موجب تقویت حس رقابت در بین آنها خواهد شد و از طرفی می‌ بایست تشکل‌ های غیرفعال نیز با تخصیص اعتبارات لازم و در قالب برنامه فعال شوند.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.