به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی در خطبه های این هفته نمازجمعه مردم گنبدکاووس اظهار داشت: مردم باید همچون انتخابات در همه صحنه های انقلاب حضور پرشور داشته باشند.
وی به انتخابات شورای شهر گنبدکاووس نیز اشاره کرد و گفت: ترکیب منتخبان مردم در شورا از همه اقوام هستند و این فرصت خوبی برای توسعه و آبادانی شهر است.
حجت الاسلام ترابی با اشاره به حوادث هفته گذشته در منطقه از جمله حمله تروریستی در شهر منچستر انگلستان، حمله به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم و سفر ترامپ به منطقه اضافه کرد: حمله تروریستی به انگلستان محکوم است اما این تروریست ها که توسط خود کشورهای غربی و آمریکایی برای ضربه زدن به مسلمانان ایجاد شده بود اکنون دامن خودشان را نیز گرفته است.
وی با محکوم کردن حمله رژیم بحرین به منزل روحانی برجسته شیعه شیخ عیسی قاسم، تصریح کرد: درجریان سفر ترامپ به منطقه، سران 50 کشور عربی و اسلامی که در ریاض حضور یافتند گفتند که باید ایران را دریابیم و این قدرت و عظمت کشور ما را می رساند.
امام جمعه گنبدکاووس همچنین با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان برلزوم بهره گیری از فضایل این ماه بویژه قرائت قرآن و اقامه نماز اول وقت و حضور در مساجد تاکید کرد.
حجت الاسلام ترابی به بیانات رهبری درجمع رزمندگان به مناسبت سوم خرداد نیز اشاره و برلزوم توجه به منویات معظم له بویژه هوشیاری در برابر سند 2030 که هدف دشمنان از این سند تغییر فرهنگ اسلامی است، تاکید کرد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.