محمد باقر مسعودی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: مردم آگاه کشورمان یک بار دیگر در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه امسال با مشارکت گسترده همچون گذشته در پای صندوق های رای حاضر شده و رئیس جمهوری با پشتوانه رای بالایی انتخاب خواهند کرد.
وی گفت: از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون مردم ایران بهترین مردم سالاری دینی را با مشارکت بالای خود به دنیا نمایش گذاشته اند و در انتخابات پیش رو نیز بار دیگر این مشارکت را تکرار خواهند کرد.
دکتر مسعودی افزود: باید در صحنه سیاسی کشورمان به ویژه انتخابات پرشور تر از انتخابات قبل حاضر شویم و بهانه را از دست دشمنان که مترصد توطئه چینی هستند، بگیریم.
وی در خصوص انتخاب نامزد اصلح گفت: همه نامزدهای تائید صلاحیت شده برای انتخابات دوازدهمین ریاست جمهوری ، اصلح هستند ولی مردم باید از میان آنها اصلح تر را برای تصدی ریاست جمهوری با رای بالا انتخاب کنند.
این استاد دانشگاه از مردم خواست به نامزدی که معتقد به کار کارشناسی بوده و به خوبی مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و روابط بین الملل را بشناسد و می تواند از حقوق ملت ایران در دنیا دفاع کرده و کشور را از چالش های بین المللی، امنیتی، اقتصادی و سیاسی بخوبی گذر دهد، رای دهند.
طبق اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی همزمان با سراسر کشور روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.