به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا ابراهیمی روز دوشنبه درجلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر واقع در شرق گلستان، اظهار داشت: این میزان اعتبار در بودجه سال جاری پیش بینی شده و به تریبت اولویت بین ادارات و نهادهای خدمات رسان از جمله شهرداری ها و راه و شهرسازی جهت آسفالت معابر شهری و روستایی توزیع می شود.
وی همچنین از افزایش 30 درصدی اعتبارات استان های کشور در بودجه سال 96 خبر داد و ابراز امیدواری کرد؛ با تخصیص به موقع اعتبارات، فعالیت های عمرانی خوبی درسطح کشور و استان گلستان انجام شود.
ابراهیمی؛ اختصاص سه میلیارد ریال اعتبار برای بیمارستان حضرت معصومه (س) آزادشهر و کسب مجوز برای آسفالت معابر 10 روستای حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: درحوزه پسماندها نیز مبلغ 15 میلیارد ریال اعتبار برای شهرداری آزادشهر پیش بینی شده است که به زودی اختصاص می یابد.
این نماینده مجلس همچنین با گله مندی از دپوی زباله برخی شهرهای استان گلستان در آزادشهر، اظهار داشت: بوی تعفن زباله ها از مشکلات و دغدغه های مردم این شهر است که باید برای آن راهکاری مناسب اندیشیده شود.
ابراهیمی دربخش دیگری از سخنان خود به برخی چالش های کشور و استان اشاره کرد و گفت: خالی شدن روستاها از سکنه به دلیل کم توجهی به چرخه اقتصادی در روستا، کم آبی و بحران آب، تورم طرح های عمرانی که اکنون به 60 هزار میلیارد ریال درکشور رسیده است، قاچاق کالا و آسیب های اجتماعی ناشی از مواد مخدر و حاشیه نشینی از جمله این چالش ها می باشد.
وی تصریح کرد: برای کاهش و از بین بردن این چالش ها همه مدیران دستگاه های اداری و اجرایی بایستی باجدیت تلاش نمایند و به مردم در خصوص برخی آسیب ها از جمله بحران آب اطلاع رسانی نمایند در غیر این صورت در آینده ای نه چندان دور با معضل بی آبی مواجه می شویم.
این نماینده مجلس همچنین بااشاره به انتخابات پیش رو، برلزوم تلاش همگانی برای فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در این عرصه مهم سیاسی تاکید کرد و گفت: احترام به رای مردم و صیانت از آن مهمترین مطالبه مردم و رهبری از متولیان برگزاری انتخابات است.
به گزارش ایرنا، در پایان این جلسه که ائمه جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان آزادشهر و مدیرکل بازرسی گلستان حضور داشتند، به مناسب اعیاد شعبانیه و روز جهانی کارگر از سه کارگر نمونه، یک جانباز و خانواده شهید احمد غلامی با اهدای هدایایی تجلیل شد.
شهرستان آزاشهر با افزون بر 90 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1648
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.