به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، خان‌علی رشیدی صبح امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: در حوزه سیستم بانکی در سال 95 در راستای اقتصاد مقاومتی عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم از 16 هزار میلیارد تومان تسهیلات کشوری، در حوزه اشتغال استان گلستان سهم خوبی داشت.

وی تاکید کرد: بیش از 422 میلیارد تومان سهم استان گلستان بود که بیش از 2.6 سهم استان تعیین شده بود که در سیستم بانکی گلستان بیش از این مبلغ پرداخت شد.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان گلستان تصریح کرد: از کل منابع بانکی بیش از 5 درصد تسهیلات پرداخت شد که رتبه استان گلستان هفتم کشور شد اما از نظر تعداد واحدهای تولیدی رتبه نخست کشور را بدست آوردیم.

رشیدی افزود: 473 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد که نشان داد سیستم بانکی بیش از ظرفیت و توان خود به واحدهای تولید برای اشتغال کمک کرد.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان گلستان درباره برنامه‌های سال 96 شبکه بانکی استان هم گفت: در سال جدید هم شبکه بانکی و سیستم بانکی در موضوع ایجاد اشتغال و رونق واحدهای تولید تلاش خواهد کرد و از هیچ فعالیتی در این زمینه فروگذار نیستند.

وی افزود: تاکنون نهایت همکاری از سوی بانک‌های استان برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی راکد گلستان صورت گرفته است اما بخش عمده مشکلات در این حوزه به متقاضیان بازمی‌گردد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611509
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.