به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسین مهری عصر امروز در حاشیه افتتاح طرح اینترنت پر سرعت روستایی گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حجم پست نامه‌ها، بسته‌ها و امانت در سال 95 در کشور نسبت به سال قبل آن 14 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در سرویس‌های سفارشی و الکترونیکی نیز 12 درصد افزایش داشته‌ایم و در پست ویژه به علت زیر‌ساخت‌ها و شرایط 2 درصد کاهش داشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران تاکید کرد: با توجه به سال اقتصاد مقاومتی و تولید واشتغال، پست جمهوری اسلامی ایران شعار رقابت، تحول و تکامل را شعار خود قرار داده و برای تحقق آن تلاش می‌کند.

مهری تصریح کرد:در بحث رقابت 2 اپراتور جدید را که ایجاد اشتغال می‌کند را راه‌اندازی می‌کند و بحث تحول جهت ارائه کالا و خدمات الکترونیکی تلاش می‌کند و توسعه تجارت الکترونیکی را در برنامه دارد.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران افزود: برای تحقق تجارت الکترونیک توسعه پست لجستیک، همچنین توسعه مکان و جی نفع و استعلامات و خدمات بین‌دستگاهی را انجام می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران تاکید کرد: تنوع در سیستم‌ها می تواند سبب تولید و اشتغال در کشور شود و با اجرائی شدن این شعار تکامل در پست ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609091
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.