به گزارش ایرنا از روابط فرمانداری گرمی ، ابراهیم امامی روز یکشنبه در بازدید ازکارگاه های تولیدی روستایی زنان گفت: ایجاد اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال در روستاهای شهرستان گرمی اجرا می‌شود.
وی با اشاره به ‌ضرورت ایجاد اشتغال در روستاها بیان کرد: با ایجاد صندوق‌های توسعه روستایی زمینه ایجاد اشتغال در روستاها فراهم‌ شده مانع مهاجرت روستاییان به شهرها خواهد شد.
فرماندار گرمی با اشاره به‌ ضرورت تحقق شعار سال گفت: صندوق‌ های توسعه روستایی زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم می ‌کند.
رئیس شورای اشتغال شهرستان گرمی از اعطای تسهیلات کارآفرینی به کار آفرینان روستایی خبرداد و افزود: این تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال برای حمایت از تولیدات داخلی پرداخت می شود.
وی، اعطای وام‌ صندوق کارآفرنی امید برای اشتغال روستایی را در سه نوع مشاغل خانگی، خوداشتغالی و کارآفرینی ذکر و اظهار کرد: طرح یک روستا یک محصول نیز با شناسایی پتانسیل های هر روستا شروع شده و به عنوان پایلوت در هر روستای شهرستان ها اجرا می شود.
وی گفت: با اجرای این طرح با توجه به ظرفیت های خوب هر روستا در حوزه های مختلف، زمینه توسعه بخش کشاورزی، ایجاد اشتغال پایدار و کاهش بیکاری در روستاها فراهم می شود.
گرمی مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی *** انتشار دهنده:عارف شیرزاد
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.