به گزارش خبرگزاری  تسنیم از گرگان، حسن صادقلو امشب در گفت‎و گو با مردم استان گلستان از شبکه سیمای این استان با حضور وزرای کار و ارتباطات اظهار داشت: در سال 1396 که شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال انتخاب شده، شاهد توجه خاص دولت به بخش اشتغال هستیم.

وی با بیان اینکه وزیر کار و وزیر ارتباطات چندین مرحله به استان گلستان سفر کردند و زحمات زیادی برای این استان کشیدند و پروژه‎های زیادی با حضور این عزیزان افتتاح شده است.

استاندار گلستان افزود: 660 روستا اینترنت پرسرعت فورجی را پیدا کردند و امروز 15 تفاهم‌نامه را امضاء کردیم و با حضور آقای ربیعی که وزیر معین استان گلستان در موضوع اقتصاد مقاومتی هستند، پروژه‎های زیربنایی استان را پیگیری کردیم.

صادقلو با اشاره به حمایت های وزرا از طرح های استان اظهار داشت: اگر پشتیبانی‌های وزرای دولت نبود برخی از توفیقات را در استان گلستان نداشتیم.

وی با بیان اینکه سهم امنیت غذایی استان گلستان در کشور 4.1 بود، گفت: امروز استان گلستان 7 درصد در امنیت غذایی کشور نقش دارد.

استاندار گلستان با بیان اینکه 270 هزار تن بیشتر مصرف گندم استان گلستان نیست، گفت: یک میلیون و 500 هزار تن تولیدات  گندم استان گلستان است و بقیه این تولید با توجه به میزان گلوتن گندم این استان با محصول دیگر استان‎های کشور مخلوط می‎شود.

صادقلو افزود: 400 میلیارد تومان به صورت ویژه دولت در ماده تبصره 36 به استان گلستان توجه کرده و این به معنی آن است که صدای خدمتگزاری دولت برای استان گلستان بلند است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609296
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.