به گزارش ایرنا به نقل از خبر روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رامیان، علیرضا ابراهیمی درمراسم تجلیل از ورزشکاران و پیشکسوتان این شهرستان گفت: یکی از مشکلات اساسی این است که ورزشکاران کمتر مشکلات و کمبودها را از مسئولان مطالبه می کنند که باید این رویه را تغییر دهند.
وی افزود: به عنوان نماینده مردم، پیگیر مطالبات ورزشکاران بویژه در مناطق روستایی هستم و از ناملایمات احتمالی نیز نمی ‌‌ترسم.
ابراهیمی با ابراز گله مندی از توزیع نامناسب برخی امکانات ورزشی در روستاهای استان و منطقه اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده درسال جاری برخی بسته های ورزشی دربین مناطق روستایی و شهری توزیع و از فدراسیون کشتی نیز دو عدد تشک برای ورزشکاران این دو شهرستان دریافت شد.
فرماندار رامیان نیز در ایم مراسم درسخنانی با گرامیداشت روز شهید و تکریم مادران و همسران شهدا، گفت: ورزش مقوله ای مفید برای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه است.
جواد صادقلو افزود: ورزش نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه دارد که باید مورد توجه و اهتمام بیشتر مسئولان و خانواده ها قرار گیرد.
وی، پیشکسوتان ورزشی را از سرمایه های مهم جامعه دانست و گفت: تکریم این قشر که الگوی بسیاری از جوانان و نوجوانان هستند، بسیار حائز اهمیت است.
صادقلو همچنین موفقیت های ورزشکاران رامیان در مسابقات استانی، ملی و بین المللی را تبریک گفت و بر استمرار تلاش ورزشکاران برای کسب موفقیت های بیشتر تاکید کرد.
در این مراسم که مدیرکل ورزش و جوانان گلستان و امام جمعه رامیان حضور داشتند از برخی هیات های ورزشی، پیشکسوتان و ورزشکاران برتر این شهرستان نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
شهرستان رامیان درشرق استان گلستان واقع است و براساس سرشماری نفوس و مسکن سال 1390 افزون بر 85 هزار نفر جمعیت دارد.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.